Connect with us

انتخابات ۹۸

گردهمایی انتخاباتی غنی در ارگ ریاست جمهوری

منتشر شده

در

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

در پی حمله روز گذشته طالبان بر همایش دسته انتخاباتی «دولت ساز» در ولایت پروان، این تیم امروز(چهارشنبه، ۲۷ سنبله) کارزار انتخاباتی اش را در ارگ ریاست جمهوری برگزار کرد.

هزاران هوادار دسته انتخاباتی دولت ساز امروز از راه اداره امور وارد صحن ریاست جمهوری شدند و در همایش انتخاباتی این تیم شرکت کردند.

در همین حال شماری از کارمندان بلند پایه حکومت مانند امام محمد وریماچ معین وزارت ترانسپورت نیز در این همایش شرکت کرده بودند. 

این در حالی است که شماری از دسته های مخالف محمد اشرف غنی، همواره وی را متهم به استفاده از امکانات دولتی در کارزارهای انتخاباتی کرده است.

آنا می‌گویند که این کار آقای غنی استفاده آشکار از امکانات دولتی در پیکارهای انتخاباتی است.

در همین حال کمیسیون شکایت های انتخاباتی می‌گوید که تخطی‌ها از سوی دسته‌های انتخاباتی در زمان کارزارها را با جدیت بررسی می‌کنند.

این کمیسیون تاکید می‌ورزد که هیچ نامزدی در قانون انتخابات استثنا نیست و تخطی های همه نامزدان یکسان بررسی می شود.

با این حال محمد اشرف غنی از هوادرانش در ارگ ریاست جمهوری خواست تا در ششم میزان وی را به کرسی ریاست جمهوری برسانند تا در هفتم میزان با یک رویکرد تازه روند صلح را آغاز کند.

آقای غنی گفت: “برنامه‌ی منظم داریم؛ شما در ششم میزان برنده بسازید، در هفتم میزان به برنامه جدی پروسه صلح را آغاز می کنیم و برایش حرکت خواهیم کرد.”

آقای غنی در جمع هوادارانش با کنایه به رقیب اصلی خود سلام فرستاد و در ضمن گفت خواست خداوند بوده که نشان انتخاباتی دسته دولت ساز «قران شریف»، خط وی «راه قران» باشد و خداوند وی را در این راه یاری خواهد کرد.

انتخابات ۹۸

توافق‌نامه سیاسی میان اشرف غنی و عبدالله عبدالله

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

Continue Reading

انتخابات ۹۸

واکنش‌ها به توافق سیاسی غنی و عبدالله

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

Continue Reading

انتخابات ۹۸

توافق سیاسی میان غنی و عبدالله

Published

on

(Last Updated On: عقرب ۳, ۱۴۰۱)

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!