رویداد های اخیر

مولوی عبدالکبیر: تمام ادارات به گونه هماهنگ در راستای تعیینات کار نمایند

معاون سیاسی ریاست الوزراء، تلاش‌های مسئولین و ادارات امارت اسلامی را تقدیر نموده، گفت: «نیاز است که در نتیجه فعالیت‌های ادارات در زمینه حل مشکل مردم و ایجاد سهولت‌ها به آنان تغییرات ملموس به وجود آید.»

Published

on

(Last Updated On: )

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست‌الوزرا با مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرا، برخی از اعضای کابینه و مسوولان اداره‌های مختلف امارت اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار پیرامون افزایش هماهنگی میان اداره‌های مختلف امارت اسلامی، گسترش همکاری‌ها و افزایش مؤثریت خدمات گفتگو شد.

در این دیدار همچنان مسوولان مربوطه امارت اسلامی بر تقویت تفاهم و هماهنگی با مردم تأکید کردند و گفتند، دروازه‌های اداره‌های مرکزی و محلی به روی مردم همیشه باز است.

آقای حنفی گفت که بیروکراسی و فساد در ادارات خاتمه یافته است و به عرایض و خواست‌های مردم به موقع اجراات صورت می‌گیرد. وی تاکید کرد که باید مسئولین با درجه بندی اولویت‌ها، پوشش خدمات را وسعت دهند.

درهمین حال، معاون سیاسی ریاست الوزراء، تلاش‌های مسئولین و ادارات امارت اسلامی را تقدیر نموده، گفت: «نیاز است که در نتیجه فعالیت‌های ادارات در زمینه حل مشکل مردم و ایجاد سهولت‌ها به آنان تغییرات ملموس به وجود آید.»

وی تصریح کرد که، تمام ادارات به گونه هماهنگ در راستای تعیینات کار نمایند تا بیکاری و فقر مهار و برای تقویت اقتصادی، تغییرات مثبت اجتماعی و ساخت زیربناها، کار اساسی صورت گیرد.

 

 

 

خبرهای مرتبط:

 

 

 

مولوی عبدالکبیر: باید در زمینه‌های کیفیت بهتر تولیدات داخلی و رُشد و توسعه صنعت تلاش‌های بیشتر شود

 

 

 

مولوی عبدالکبیر: افغانستان نیاز به سیستم آموزشی عصری با معیارهای بین‌المللی دارد

Trending

خروج از نسخه موبایل