Connect with us

ورزش

راشد خان با حذف کردن ۶بازی کن در لیگ کرکت آسترالیا رکورد تازه ثبت کرد

منتشر شده

در

(Last Updated On: جدی ۲۳, ۱۴۰۰)

راشد خان، بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان در باز‌های تجارتی ۲۰‌آوره بیگ‌بش آسترالیا یک رکورد تازه به ثبت رساند.

روزگذشته (چهار‌شنبه، ۲۲ جدی)، راشد خان در بازی در لیگ تجارتی ۲۰‌آوره بیگ‌بش آسترالیا در یک بازی با حذف شش بازیکن کرکت تیم مقابل نتیجه را به نفع تیم خودش تغییر داد.

راشد خان که برای تیم ایدیلید دسترایکرز توپ می‌انداخت، در چهار آور، بازیکنان تیم مقابل را حذف کرد و یک ریکورد تازه در جهان ثبت کرد.

راشد خان، بازیکن تیم ملی کرکت کشور به‌عنوان یکی از توپ‌اندازان برتر در بازی‌های کرکت جهان شناخته می‌شود.

ورزش

ایرلند در اولین بازی ۲۰ آوره افغانستان را با تفاوت ۳۸ دوش شکست داد

Published

on

(Last Updated On: حوت ۲۶, ۱۴۰۲)

تیم ملی کریکت ایرلند در اولین بازی سلسله مسابقات ۲۰ آوره جمعه در شهر شارجه با تفاوت ۳۸ دوش افغانستان را شکست داد.

قرعه بازی را افغانستان برنده شده بود و نخست توپ اندازی کرد. تیم ایرلند با از دست دادن شش بازیکنش ۱۵۰ دوش هدف تعیین کرد. هری تیکتر ۵۶ دوش و کپیتان تیم ۲۵ دوش انجام دادند.

راشد خان که چندین ماه به‌دلیل مصدومیت در مسابقات کریکت غایب بود، با برگشتش سه ویکت گرفت و در چهار آور خود ۱۹ دوش واگذار کرد. ننگیال خروتی دو ویکت گرفت و ۱۶ دوش واگذار کرد.

در تعقیب هدف ۱۵۰ دوش، افغانستان رحمان الله گربز را در توپ اول از دست داد. صدیق الله اتل و عظمت الله عمرزی در آور دوم حذف شدند.

تیم افغانستان در آور ۱۸.۴ در حالی که ۱۱۱ دوش انجام داده بود، حذف شد. محمد اسحاق (۳۲) بیشترین دوش را انجام داد. محمد نبی ۲۵ دوش اضافه کرد.

بازی دوم سلسله مسابقات ۲۰ آوره میان افغانستان و ایرلند یکشنبه در عین مکان برگزار می‌شود.

Continue Reading

ورزش

راشدخان در سلسله مسابقات ۲۰ آوره مقابل ایرلند بازی می‌کند

Published

on

(Last Updated On: حوت ۲۴, ۱۴۰۲)

بورد کریکت افغانستان اسم‌های ۱۵ بازیکن تیم ملی کریکت را برای سلسله مسابقات ٢٠آوره بین‌المللی در برابر ایرلند اعلام کرده است.

در این فهرست راشدخان آرمان، بازیکن کریکت کشور پس از یک وقفه طولانی به علت مصدومیت، بار دیگر به‌حیث کاپیتان به ترکیب تیم ملی بازگشته است.

تیم‌های کریکت افغانستان و ایرلند پس از انجام بازی‌های تست و یک‌روزه بین‌المللی، به روزهای ١٥، ١٧ و ١٨ مارچ در امارات متحده عربی، استیدیوم شارجه مقابل هم قرار می‌گیرند.

فهرست بازیکنان افغانستان:

راشد خان آرمان (کاپیتان)، ابراهیم زدران، رحمان الله گربز، صدیق اتل، اعجاز احمدزی، اسحق رحیمی، محمد نبی، ننگیال خروطی، عظمت‌الله عمرزی، نور احمد، مجیب‌الرحمن، وفادار مومند، فرید ملک، نوین‌الحق و فضل‌الحق فاروقی.

Continue Reading

ورزش

تیم کریکت افغانستان با اختلاف ١١٧ دوش ایرلند را شکست داد

Published

on

(Last Updated On: حوت ۲۳, ۱۴۰۲)

تیم ملی کریکت افغانستان در سومین و آخرین دیدار از رقابت‌های یک‌روزه با اختلاف ١١٧ دوش ایرلند را شکست داد و قهرمان سلسله یک روزه بین‌المللی در امارات شد.

در این دیدار محمد نبی، بازیکن افغانستان با گرفتن ٥ ویکت بهترین بازیکن افغانستان بود. همچنان دراین بازی ننگیال خروتی نیز خوب درخشید.

افغانستان که بازی نخست یک‌روزه را برده بود و مسابقه دوم دو تیم به دلیل بارش باران لغو شده بود، امشب در رقابت سوم خوب ظاهر شد.

قرعه را ایرلند برد و ابتدا توپ‌اندازی را انتخاب کرد. بازیکنان افغانستان در ٥٠ آور با از دست دادن ٩ بازیکن، ٢٣٧ دوش برای ایرلند هدف تعیین کردند.

در نیمه اول حشمت الله شهیدی با ٦٩ دوش، بهتر از دیگر بازیکنان افغان ظاهر شد.

در وقت دوم تیم ایرلند در ٣٥ آور تمام بازیکنانش را از دست داد و نتوانست بیش از ١١٩ دوش انجام دهد. محمد نبی که بهترین بازیکن این مسابقه نیز انتخاب شد، پنج بازیکن ایرلند را از جریان مسابقه خارج کرد و ننگیال خروتی نیز ٤ بازیکن حریف را میدان بیرون کرد.

افغانستان با کسب دومین پیروزی، توانست قهرمان سلسله یک‌روزه شود. در بازی امشب محمد نبی درخشید؛ اما در کل سلسله بازی‌ها، رحمان‌الله گربز، بهترین بازیکن برگزیده شد.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 Ariana News. All rights reserved!