ورزش

تیم کریکت افغانستان در مرحله هشت بهترین جام جهانی به مصاف هند می‌رود

افغانستان در اوایل تورنمنت، با پیروزی بر اوگاندا، نیوزلند و پاپوآ گینه نو در گروه سی، نمایش قدرتمندی از خود نشان داد. با این حال، آنها در آخرین بازی گروهی خود با تفاوت ۱۰۴دوش در برابر ویست اندیز شکست خوردند.

Published

on

(Last Updated On: )

تیم ملی کریکت افغانستان قرار است روز پنج‌شنبه (۳۱جوزا) مرحله هشت بهترین جام جهانی را مقابل هند در کنزینگتون اووال در باربادوس آغاز کند.

کربکت بورد افغانستان (ACB) گفته است که تیم ملی روز چهارشنبه (۳۰جوزا)  وارد باربادوس شده است تا برای این مسابقه آماده شود.

افغانستان در اوایل تورنمنت، با پیروزی بر اوگاندا، نیوزلند و پاپوآ گینه نو در گروه سی، نمایش قدرتمندی از خود نشان داد. با این حال، آنها در آخرین بازی گروهی خود با تفاوت ۱۰۴دوش در برابر ویست اندیز شکست خوردند.

با تشدید رقابت‌ها، هر دو تیم قصد دارند در مرحله هشت بهترین تاثیر قوی بگذارند، هند به دنبال استفاده از روند شکست ناپذیری خود و افغانستان به دنبال توسعه موفقیت‌های قبلی خود است.

افغانستان تا حال هیچ زمانی در بازی‌های ۲۰ آوره هند را شکست نداده است، اما بار‌ها با تفاوت خیلی اندک بازنده شده و یک بار مساوی نیز شده است.

تیم ملی کرکت افغانستان که از مرحله گروهی به جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های جام جهانی ٢٠ آوره ٢٠٢٤ صعود کرده است، در مرحله بعدی و در گروه اول هشت تیم برتر به ترتیب با تیم‌های هندوستان، آسترالیا و بنگلادیش مسابقه می‌دهد.

تاریخ و ساعت برگزاری این مسابقات نیز مشخص شده است.

به این ترتیب افغانستان روز پنج‌شنبه )٣١ جوزا(، ساعت ٧:٠٠ شام به وقت کابل مقابل هندوستان به میدان خواهد رفت.

در دومین بازی خود روز یک‌شنبه (سوم ماه سرطان)، ساعت ٥:٠٠ صبح باید با آسترالیا دیدار کند.

در سومین دیدار نیز ببرهای آبی روز سه‌شنبه (پنجم ماه سرطان)، ساعت ٥:٠٠ صبح مقابل بنگلادیش صف‌آرایی خواهند کرد.

رقابت‌های هشت تیم برتر جام جهانی کرکت از روز چهارشنبه (۳۰جوزا) آغاز شد و در اولین دیدار، تیم‌های ایالات متحدۀ امریکا و افریقای جنوبی به مصاف هم رفتند  که در نتیجه افریقای جنوبی امریکا را شکست داد، بازی دوم بین تیم های ویست اندیز و انگلستان صورت گرفت که در نهایت انگلستان توانست ویست اندیز را شکست بدهد.

این مسابقات به گونه زنده و قانونی از طریق تلویزیون جهانی آریانا در جغرافیایی افغانستان به نشر می‌رسد.

 

 

 

خبرهای مرتبط: 

 

افغانستان در برابر ویست‌اندیز مغلوب شد

 

تیم کریکت افغانستان اولین پیروزی خود در برابر نیوزیلند را رقم زد

Trending

خروج از نسخه موبایل