رویداد های اخیر

ایمرجنسی: در حمله بر شفاخانه سردار محمد داوود خان ۹ تن زخم برداشتند

Published

on

(Last Updated On: )

مقام‌های امارت اسلامی افغانستان تایید میکنند که در پی دو انفجار در نزدیکی شفاخانه سردار محمد داوود خان تلفات وارد شده است، اما در باره آن جزییات نمیدهند.

قاری سعید خوستی، سخنگوی وزارت داخله در صفحه تویتر خود نگاشته است که یک انفجار در نزدیکی درب ورودی شفاخانه نظامی سردار محمد داوودخان رخ داده که تلفات در پی دارد.

خوستی افزوده که نیروهای ویژه امارت اسلامی به محل رویداد رسیده اند.

اما گزارش‌ها میرسانند که دو انفجار در نزدیکی شفاخانه سردار محمد داوودخان رخ داده و پس از انفجارها درگیری میان نیروهای امارت اسلامی و مهاجمان رخ داده است.

در همین حال، شفاخانه ایمرجنسی کابل تایید میکند که ۹ زخمی از محل رویداد به این شفاخانه منتقل شده اند.

شاهدان رویداد می‌گویند که یک مهاجم در نزدیکی درب ورودی شفاخانه سردار محمد داوود خان مواد منفجره خود را انفجار داده و مهاجمان دیگر وارد شفاخانه شده اند.

تاکنون کدام گروه مسلح مسوولیت این رویداد را بر عهده نگرفته است.

این درحالی است که قبل از این نیز شفاخانه نظامی سردار محمد داوودخان هدف انفجارها قرار گرفته بود که در پی آن چندین تن کشته و زخمی شده بود.

—- 

کمپین چشم به راه کمک – برای ارسال کمک‌های نقدی با این ویبسایت مراجعه نمایید: http://www.helpafg.org

آریانانیوز و تلویزیون آریانا از ابتکار «بنیاد بیات» برای جمع آوری کمک برای تامین مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند در افغانستان حمایت همه جانبه میکند.

ما به عنوان همکار رسمی رسانه ای از شما تقاضای کمک میکنیم تا بتوانیم در این شرایط دشوار برای خانواده‌های افغان مواد غذایی تهیه کنیم.

Trending

خروج از نسخه موبایل